marți, 30 aprilie 2019

Salata greceasca (varianta mea)


                      In multe restaurante se serveste , salata greceasca , si fiecare , am observat ca are o alta                  reteta , si de o perioada lunga , prefer sa mi-o prepar acasa , dupa gustul meu , si cu                              legumele  care imi plac !
                   
                       Ingrediente :

  • rosii lunguiete (au mai mult gust ) , spalate si taiate cubulete ;
  • ceapa rosie , curatata , spalata si taiata pestisori ;
  • masline murate (de obicei folosesc kalamata , dar acum doar de acestea am avut in casa) ;
  • ulei de masline ;
  • si putin patrunjel spalat si taiat marunt ;
  • branza , in cazul meu sarata-turceasca , stiu ca se foloseste feta , dar cum pofta era mare , folosit ce gasit in frigider ;
                         Preparare :

  • intr-un bol , punem toate ingredientele cu exceptia branzei si amestecam , apoi decorativ , adaugam si branza , apoi fiecare in farfuria sa face ce vrea , mie imi place sa arate frumos farfuria cand ma asez la masa , e clar ca dupa amestecam totul;
  • dupa cum ati observat , nu am adaugat sare , are destul branza.
                          Serviti cu mare pofta !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...