vineri, 26 aprilie 2019

Pulpa de miel la cuptor



                      Revenind la retetele , sa spun obligatorii , de Sfintele Sarbatori Pascale , este friptura                        de  miel la cuptor .
                      De data aceasta , am ales o pulpa de miel , aproape de 2 kg , pe care am gatit-o in                               acelasi stil ca si friptura de miel la cuptor , in plus adaugand ardei gras si cartofi , a fost
                   extraordinar de buna , carnea fiind frageda si delicioasa !

                              Ingrediente :

  • 1 pulpa de miel de aproximativ 2 kg ;
  • 2 linguri de ulei ;
  • 1 cana de vin alb de buna caliatate ;
  • 1 cana de apa ;
  • 1 ceapa mare curatata , spalata si taiata marunt ;
  • 5 catei de usturoi , curarati si zdrobiti ;
  • 1 lingura de turmeric ;
  • 1 lingura de parika ;
  • sare si piper dupa gust ; 
  • 3 crengute de cimbru ;
  • 1 ardei gras , curatat , spalat si taiat julien ; 
  • cartofi , curatati spalati si taiati cuburi .
                                   Preparare :

  • carnea de miel se spala si se usuca ;
  • in tava in care am gatit (antiaderenta), am pus ulei si am colorat pulpa frumos , apoi am adaugat ceapa si usturoiul si le-am colorat putin , am adaugat restul condimentelor , sarea si piperu ,  vinul si apa  am amestecat totul si apoi am pus la cuptor acoperind tava cu o folie de aluminiu , pentru 2 ore , verificand periodic , si intorcand carnea ;
  • dupa ce trece aceasta perioadade 2 ore, verificati carnea si daca este ok  ( daca nu este pe placul vostru, mai tineti 30 min) apoi adaugati ardeiul gras si cartofii , amestecati si iar acoperiti cu folie pentru circa 30 min , apoi amestecati si mai tineti inca 20min  ( in prima poza , scosesem carnea si adaugasem cartofii si ardeiul gras ) ;
  • dupa cele 20 min , amestecati si eu am inchis cuptorul si dat drumul la functia de grill a cuptorului si am colorat putin carnea, daca nu aveti optiunea grill , mai lasati cam 20 min carnea fara folie si gata !
                         Am servit pulpita de miel cu , cartofi  absolut deliciosi si cu un pahar de vin alb !
                         Pofta buna !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...