vineri, 26 aprilie 2019

Friptura de miel la cuptor


                                                                           



                  Traditional de Sfintele Sarbatori Pascale , se mananca miel.
                  Eu spun cu mana pe inima ca pana acum cativa ani, nu am fost fan , poate nu ajunsesem                       la      reteta potrivita , dar acum a inceput sa imi placa foarte mult.
                  Gatit in acest fel, carnea de miel va fii frageda si suculenta , delicoasa!
                  Pozele au fost facute direct din oala, nu a mai apucat altele la cat de bun a fost !
               
                   Ingrediente :

  • carne de miel  , in cazul meu  2 bucati de pulpa de miel 650g  (aici in Franta se numeste souris d'agneau) ;
  • 1 ceapa curarata , spalata, taiata marunt ;
  • 3 catei de usturoi curatati , spalati si zdrobiti ;
  • 1 lingurita de turmeric ;
  • 1 lingurita de paprika ;
  • ulei ;
  • 1 pahar de vin alb de buna calitate ;
  • 1 pahar de apa ;
  • 2 crengute de cimbru ;
  • 1 lingurita de amidon alimentar ;
  • sare si piper dupa gust .
                    Preparare:

  • carnea de miel se spala si usuca ;
  • intr-o oala antiaderenta ce merge pentru cuptor , puneti aproximativ 2 linguri de ulei si colorati frumos mielul pe toate partile , apoi adaugati ceapa si usturoiul si trageti la tigaie totul ;
  • adaugati condimentele si vinul , amestecati bine , puneti capacul oalei si dati la cuptor pentru 2 h , verificand periodic si intorcand carnea (prima poza inainte de a baga oala in cuptor )
  • dupa cele 2 ore , in oala mea ramasese prea multa zeama , asa ca am diluat 1 lingura de amidon alimentar in apa si am adaugat in oala , am adaugat si sare si piper , am amestecat si am pus pe foc sa se ingroase sosul , si gata fripturica ;
                    Am servit friptura de miel ,cu un piure de cartofi cu trufe  , cumparat de la Picard,un                      magazin cu preparate congelate de foarte buna calitate , si carnea de miel tot de acolo am                    cumparat-o.
                    Pofta buna !
                 


Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...