vineri, 18 august 2017

SALATA DE TON CU CHIVES



              Intr-o seara , uitandu-ma in frigider , am dat de legatura proaspata de chives , si repede mi-a venit ideea geniala - SALATA DE TON CU CHIVES !
              Ingrediente :

  • 1/2 legatura de chives spalata si taiata marunt ;
  • 2 conserve de ton in ulei (dupa ce deschidem cutiile , punem intr-o strecuratoare tonul si il  apasam bine cu o lingura , sa scoatem tot uleiul si lichidul ) ;
  • maioneza , eu folosesc Heinz ;
  • zeama de lamaie ;
  • sare si piper .
                Preparare :

  • intr-un bol adaugam toate ingredintele si amestecam bine , sunt persoane care mixeaza continutul fara chives si apoi adauga chivesul , dar mie imi place mai mult asa nemixat .
  •        Si apoi serviti pe felii de paine proaspata sau prajita !
  •        POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...