vineri, 18 august 2017

SALATA DE ICRE ( CU GRIS )




            Mama mea facea cele mai bune icre din cate am gustat ! Si eu incerc subtil , si incet sa ii calc pe urme !
             Ingrediente :

  • 1 lingura mare de icre sarate (ale mele au fost de cabillaud-cod );
  • ulei cat cere ;
  • gris fiert rece 150-200gr;
  • 1 ceapa echalote sau rosie taiata marunt ;
  • zeama de lamaie .
              Preparare:

  • intr-un bol incapator , punem icrele si le batem putin cu mixerul , apoi adaugam putin ulei si mixam pana isi schimba putin culoarea , vor incepe sa se albeasca incet incet ;
  • apoi adaugam cate 1 lingura buna de gris si amestecam bine , apoi ulei , si tot asa pana terminam grisul ;
  • adaugam ceapa si amestecam bine ;
  • la sfarsit , icrele vor fii putin tari , dar dupa ce adaugam zeama de lamaie , se mai lasa putin , apoi le punem la frigider minim 1 ora ;
  •        Le servim cu mare pofta , intinse pe paine proaspata si cu rosii !
  •        POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...