sâmbătă, 3 iunie 2017

PIEPT DE PUI LA GRATAR CU LEGUME GATITE LA VAPORI-RETETA DIETA SANATOASA



            Simplu si rapid , daca vrem sa mancam sanatos , este posibil , trebuie doar sa vrem .

  •    Ingrediente :
  • 1/2 piept de pui ;
  • 1 praf de usturoi granulat sau pudra ;
  • sare si piper ;
  • 200gr legume - mazare , pastai , brocolli si spanac (eu am cumparat saculeti congelati pregatiti deja) ;
  • zeama de lamaie ;
  • Preparare :
  • pieptul de pui il condomentam si apoi il gatim la fratar sau intro tigaie anti aderenta fara ulei ;
  • legumele le gatim la vapori , (eu amurmat instructiunile de pe ambalaj si am pus saculetul in microunde , asa s-a gatit ) ;
  • pe o farfurie , aranjati pieptul de pui si legumele asezonati cu zeama de lamaie si ........
  • POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...