sâmbătă, 19 august 2017

PASTE CU CABANOS SI CARNATI DE OAIE




                    Ce sa fac simplu si bun ? Uitandu-ma in frigider , observ niste cabanosi si niste carnati de oaie care ma strigau sa-i fac paste bune si  delicioase , si i-am ascultat si m-am apucat de treaba !

                     Ingrediente :

  • cabanosi si carnati de oaie taiati rondele  (cantitatea dupa bunul plac) ; 
  • 1 lingura de ulei ;
  • 1 ceapa mica curatata , spalata si taiata marunt ;
  • 2 linguri e bulion diluate intr-o cana de apa ;
  • 2 catei de ustoroi curatati si taiati marunt ;
  • paste torti , spirale ; 
  • piper sau chilli ;
  • apa cu sare pentru a fierbe pastele .
                      Preparare :

  • intr-o oala antiaderenta punem ma fiert apa cu sare , si fierbem pastele , dupa indicatiile de pe pachet , sincera sa fiu mie nu-mi plac al dente , mi se par crude ;
  • intr-o tigaie antiaderenta , punem lingura de ulei si apoi cabanosii si carnatii si ii coloram frumos , apoi peste punem usturoiul , ceapa si amestecam si il lasam putin sa inmiresmeze toata casa , apoi peste punem piperul ,  bulionul diluat si lasam sa fiarba pana se leaga bine sosul ;
  • pastele fierte se scurgem bine si le punem peste sos si amestecam bine ;
  •             Serviti cu nerabdare ! Cu parmezan sau simple si  cu un pahar vin de rosu sec !
  •             POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...