vineri, 18 august 2017

DULCEATA DE CAISE RAPIDA , LA MICROUNDE



                   De foarte multe ori am cumparat fructe in exces....De multe ori le faceam compot , prajituri dar dulceata nu am facut niciodata , azi a venit momentul ! Si de acum inainte , voi face frecvent ! Nu-mi place dulceata foarte dulce , pentru mine este perfecta , putin acruta !
                   Ingrediente :

  • 500gr caise coapte bine ;
  • 250g zahar ;
  • 1 lingura de zeama de lamaie .
                    Preparare :

  • caisele le spalam si le rupem in bucati mari sau mici , cum ne place dulceata , mai fina sau cu bucati mai mari ( mie imi place mai fina asa ca le-am rupt mai mici ) si le punem intr-un vas de yena-sticla rezistenta innalt , punem lingurita de zeama de lamaie , amestecam , acoperim vasul cu plastic aderent (ce se poate utiliza in microunde ) si punem la putere maxima pentru 5-6min ;
  • dupa acest timp , scoatem recipintul din microunde , adaugam zaharul si amestecam bine , apoi punem din nou in microunde pentru 5-6 minute fara a acoperii vasul , apoi scoatem si amestecam , si tot asa inca de 2-3 ori pana ce incepe sa se prinda dulceata ; 
  • nu pot explica aromele din toata casa , abia asteptam sa se faca sa o gust !
  • dulceata inca fierbinte o punem intr-un borcan sterilizat , apoi strangem bine capacul si intoarcem borcanul invers , cu capacul in jos pana se raceste , din aceste ingrediente mi-a iesit un borcan ;
  •            Serviti dulceata pe paine , sau o adaugati in prajituri , este absolut nemaipomenita ;
  •            POFTA BUNA !  

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...