sâmbătă, 3 iunie 2017

SMOTHIE 1 - RETETE DIETA SANATOASA

                             

               In viata , trebuie sa mai fim atenti la sanatatea noastra , si sa imbinam utilul cu placutul !                      Mai putine grasimi , si cand sunt , sa fie sanatoase , mai multe fructe si legume , fara prea               multe prelucrari termice , carne slaba , inlocuita sarea pe unde se poate cu , condimente , si                 zaharul  poate fii inlocuit cu stevia sau curmale .
               Nu ne dam seama  uneori , ca ce ni se pare foarte gustos (mancarea noastra traditionala , si             in special  preparatele de la noi ) , este foarte daunator pentru organism si pentru sanatatea                   noastra ! Si nu in ultimul rand , trebuie sa ne gandim sa facem miscare !
          ADOPTATI UN STIL DE VIATA SANATOS !
                Din puntul meu de vedere , aceste smothie's , sunt satioase si delicioase !

  •  Ingrediente :
  • 1/2 banana ;
  • 1/2 kiwi ;
  • 1/2 grepfruit ;
  • 1/2 portocala ;
  • 3 curmale ( fara samburi ) ;
  • apa , optional daca il vreti mai subtire , mie imi place mai dens , ca un piure ;
  • optional cuburi de gheata sau gheta zdrobita .
  •  Preparare :
  • datorita faptului ca blenderul meu si-a dat duhul , a trebuit sa folosesc blenderul vertical ( am pus ingredientele in paharul innalt de la blenderul vertical si am mixat), dar in mod obisnuit , toate ingredientele le puneti in blender si mixati bine (apoi daca vreti il diluati) , apoi savurati ! In cazul meu , din cand in cand in locul micului dejun .
  • POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...