sâmbătă, 3 iunie 2017

PASTE DIN FAINA INTEGRALA CU PIEPT DE PUI LA GRATAR SI SOS PROASPAT -RETETA DIETA SANATOASA



               Sincera sa fiu , cand vedeam in raioane pastele integrale , asa urate , nici nu-mi venea sa ma           uit la ele , dar cu timpul am inteles ca tocmai ele , te ajuta sa te mentii in forma (nici nu vroiam           sa aud de ele , si acum nu pot trai fara ele ) . Si da , pastele , nu ingrasa ci sosurile cu care le                  acompaniati , daca sunt grase .


  • Ingrediente :
  • paste integrale 60gr portia pentru o persoana ;
  • 1/2 piept de pui ;
  • sare si piper ;
  • 1 rosie coapta bine ;
  • 1 catel de usturoi ;
  • condimente : cimbru sau ce va place ;
  • Preparare :
  • pastele se pun la fiert in apa cu sare , timpul indicat pe pachet ;
  • pieptul de pui se cresteaza si se condimenteaza si se gateste la gratar , cum va place ;
  • in paharul blenderului vertical puneti rosia o taiata bucati si catelul de usturoi si mixati bine si eventual condimentele ce va plac , cimbru in cazul meu ;
  • dupa ce pastele sau fiert , le scurgeti de apa si le puneti intr-o farfurie , peste ele adaugati sosul proaspat si amestecati apoi pieptul de pui taiat bucatele , ornati cu ce va place , coriandru si rosii cherry in farfuria mea ! Rapid si sanatos , fara ulei ! Dar daca doriti , puteti adauga la sos o lingurita de ulei de masline 
  • POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...