joi, 4 august 2016

TRANDAFIRI CU MERE (IN FOIETAJ)



              Frumosi , de efect si gustosi ! Atat pot spune despre acesti trandafiri apetisanti ! La prima vedere , nici nu-ti vine sa-i mananci de cat de frumosi sunt ! Cum am vazut ca reteta circula pe net , mi-am spus ca ar fii bine sa o incerc si asa ca m-am pus pe treaba !
              Ingrediente :
-1 foaie de foietaj dreptunghiulara  (in franta se gasete proaspata , dar daca o cumparati congelata o decongelati dupa instructiuni ;
-2 mere mari rosii (amestecata cu un praf de scortisoara ) ;
-3-4 linguri de dulceata de caise ;
-1 praf de zahar pudra pentru pudrat deasupra ;
-1 tava de silicon de briose pe care nu o ungem cu nimic , dar daca nu aveti , folositi o tava normala de briose pe care o ungeti cu putin ulei si apoi putina faina ;
               Prepapare :
-incingem cuptorul la 180 grade ;
-spalam bne merele , le taiem in 2 , le curatam cotorul si apoi le taiem in felii fine pe care le punem intr-un bol cu apa si zeama de la 1/2 de lamaie si apoi le punem in microunde 3 min pentru a inmuia putin merele si a fii maleabile , apoi se scot din microunse si se scurg bine intr-o strecuratoare ;
-foaia de foietaj se taie pe lung in 6 fasii , daca foaia este super mare apoi o taiati pe mijloc si obtineti 12 fasii(in cazul in care faceti 12 fasii , dublati cantitatea de mere si dulceata) , daca nu lasati 6 , eu pe a mea nu am masurat-o , dar am facut 6 trandafiri ;
-fiecare fasie de foietaj se unge cu dulceata amestecata cu scortisoara , apoi feliutele de mere ,se aseaza frumos , precum tigla pe casa (probabil o sa va amuzati cand cititi , dar alta explicatie nu mi-a venit pe moment in minte) , pe jumate din grosimea foii de foietaj , apoi acoperim jumatatile de feliute de mere cu cealalta jumatete apoi rulam frumos si obtinem un frumos trandafir pe care il punem frumos intr-o tava de silicon , si tot asa ii obtinem si pe restul , apoi punem la cuptor 35-45 min pana se coloreaza frumos frumos ;
-apoi , ii scoateti din cuptor si ii lasati sa se raceasca in tava , si api ii scoateti pe o farfurie sau tavita si ii pudrati  cu zahar pudra ;
               Ii puteti servii  ca desert sau mic dejun , cum va face placere ! Din punctul meu de vedere sunt deliciosi , si merita incercati !
               POFTA BUNA ! 

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...