joi, 4 august 2016

CARTOFI NOI CU USTUROI SI CEAPA VERDE



            Cartofii noi , imi place sa-i gatesc simplu , fara prea multe complicatii , si alaturi de usturoi si ceapa verde , constituie o mancare de post sau o garnitura  delicioasa !
             Ingrediente :
-cartofi noi , spalati si curatati cu un burete adeziv nou de vase , sau cu un cutit , doar pentru a razui coaja fina , sau daca nu va deranjeaza coaja , doar ii spalati bine , mie nu prea imi place sa vad coaja , asa ca i-am curatat cu buretele adeziv , apoi i-am spalat bine ;
-ceapa si usturoi verde , spalate  bine si taiate rondele;
-ulei ;
-sare si piper ;
             Preparare :
-intr-o tigaie adanca se pune putin ulei si se incalzeste bine ;
-cartofii curatati se taie cuburi si se spala bine , apoi se scurg si se pun in tigaia cu ulei si se coloreaza frumos , cu capacul pus , la aburi ;
-dupa ce s-au colorat frumos , se adauga : ceapa si usturoiul , sarea si piperul , amestecam bine si mai lasam la foc 5 min acoperit , si gata mancarea
              Serviti cu ce va face placere !
              POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...