joi, 4 august 2016

STRUT IN SOS DE CEAPA



             Revin cu o reteta simpla si delicioasa . Cum sunt gurmanda , si imi place sa gust     noutati , am incercat si carnea de strut . Este o carne ferma si gustoasa care trebuie incercata . Am cumparat carne in vid , in sucul propiu .

            Ingrediente :
- 500g carne de strut in sucul propriu ;
-2 linguri de ulei ;
-4 cepe medii curatate , spalare si taiate marunt ;
-sare si piper dupa gust ;
            Preparare :
-intr-o tigaie anti-adeziva punem lingurile de ulei si lasam la incins , apoi adaugam  bucata de carne de strut si o coloram frumos pe ambele fete , apoi adaugam ceapa si o coloram putin si pe ea , apoi adaugam sucul de la carne , sarea si piperul dupa gust , acoperim cu un capac si lasam la foc mic pana ce se gateste ceapa , intorcand carnea periodic (aproximativ 20min)  .
            Noi am servit carnea de strut in sos de ceapa cu piure de cartofi si un vin alb sec , simplu si delicios !
             POFTA BUNA !
      

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...