duminică, 21 februarie 2016

SUPA CREMA DE DOVLEAC BUTTERNUT




  •         Sincera sa fiu , pana a venii in Franta , nu am mancat dovleac , aveam o retinere de a gatii dovleacul , dar dupa ce l-am gatit si gustat , am observat cat de mult m-am inselat ! Acum il ador , cu gustul fin si dulceag!
  •          Ingrediente:
  • 1 dovleac butternut (curatat si taiat cuburi );
  • 3 cartofi ;
  • un filet de ulei de masline ;
  • 2 cepe ;
  • 200ml smantana dulce stil Dorna ;
  • sare sau kub maggi . 
  •        Preparare:
  • intr-o oala sub presiune punem un filet de ulei de masline si il incalzim , intre timp taiem marunt ceapa si o tragem putin in ulei , peste ceapa adaugam si cartofii taiati cuburi si mai lasam putin pe foc apoi adaugam dovleacul , adaugam apa pana la nivelul legumelor si un praf de sare , punem capacul si lasam la fiert , 30min dupa ce oala incepe sa cante , fluiere.
  • dupa ce legumele au fiert , le mixati cu mixerul orizontal , adaugati smantana lichida si mai potriviti de sare , si gata supica delicioasa !
  •         Serviti supa calda , cu mare pofta ! Este perfecta pentru periada asta rece !
  •         POFTA BUNA !
  • P.S.  Aceasta este dovleacul Butternut !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...