joi, 25 februarie 2016

PRAJITURA CU MAR SI SCORTISOARA




  •           Pentru ca imi era pofta de o prajitura buna , si nu prea imi venea sa stau o eternitate in bucatarie , am incropit repede aceasta prajiturica  ! Ingredientele sunt aceleasi ca la prajitura cu banane si ciocolata alba , doar ca n-am mai pus ciocolata alba si am inlocuit bananele cu mar .
  •           Ingrediente :
  • 1 mar curatat si taiat cubulete ; 
  • scortisoara si 1 lingurita de zahar ;
  • 150gr zahar ;
  • 150ml ulei ;
  • 150ml lapte ;
  • 1 praf de copt ; 
  • 1 zahar vanilat ;
  • 2 oua ;
  • 1 lingurita razatura de portocale si lamai ;
  • zahar pudra ;
  • 250gr faina .
  •           Preparare :
  • punem la incins cuptorul la 180grade ;
  • intr-un bol , punem marul , scortisoara si lingurita cu zahar si le amestecam bine ;
  • intr-un alt bol punem ouale , zaharul , zaharul vanilat , uleiul , laptele  si razatura de citrice si amestecam bine , apoi peste punem faina si praful de copt si amestecam bine , pana consistenta devine ca o smantana groasa ;
  • intr-o tava tapitata cu hartie de copt( poate fii cea a cuptorului, in cazul asta prajitura nu va fii foarte innalya , eu am facut-o intr-o tava de yena , cam jumatate cat tava cuptorului si mi-a iesit mai innalta) ,  punem umplutura si punem la copt pentru 40 50min ;
  • dupa acest timp , incercam prajitura cu scobitoarea , daca este coapta o lasam la racit , daca nu este coapta bine o mai lasam 5-10 min ;
  • dupa ce s-a racit , o putem portiona si pudra ;
  •             Servim prajitura cu multa pofta ! Ca atare sau langa un ceai fierbinte sau langa o cafea aburinda !
  •             POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...