joi, 25 februarie 2016

PREPELITE LA CUPTOR





  •         Pana astazi , n-am mai gatit si nici servit prepelite , azi mergand la cumparaturi , mi-am spus ca niciodata nu este tarziu de incercat si gustat .
  •         Ingrediente :
  • 6 prepelite ;
  • 6 catei de usturoi ;
  • ulei pt colorat prepelitele ;
  • condimente sau sare si piper .
  •          Preparare :
  • punem la incins cuptorul la maxim ;
  • se curata prepelitele si se spala bine ;
  • cateii de usturoi se taie marunt si se pun inauntrul prepelitelor si condimentam putin inafara si in interiorul prepelitelor ;
  • incingem o tigaie cu putin ulei si coloram frumos prepelitele frumos pe toate partile ;
  • apoi le asezam frumos intr-o tava dreptunghiulara de yena , turnand peste ele uleiul din tigaie si le dam la cuptor pana se patrunde carnea bine , in jur de 25min ;
  •          Serviti prepelitele calde alaturi de o garnitura delicioasa ! Le-am servit alaturi de ciuperci pleurotus sote , cartofi nature si sos de usturoi cu smantana ! Si un vin rosu sec !
  •          POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...