sâmbătă, 9 august 2014

PRAJITURA CU BANANE SI CIOCOLATA ALBA




  •          Vroiam o prajitura rapida , si am gasit pe situl Lenei , doar ca am inlocuit visinele cu banane si ciocolata alba !
  •           Ingrediente:
  • 2 oua ; 
  • 150ml lapte ; 
  • 150ml ulei ;
  • 150g zahar ;
  • 250g faina ;
  • 1 praf de copt ;
  • coaja de lamaie ;
  • 2-3 banane ;
  • 1 ciocolata alba (100g) .
  •            Preparare :
  • incingeti cuptorul la 180° ;
  • in tava de cuptor puneti hartie de copt ;
  • intr-un bol puneti ouale , uleiul , zaharul si laptele si bateti bine cu un tel , apoi adaugati faina si praful de copt si amestecati bine , trebuie sa fie de consistenta smantanii , apoi adaugati coaja de lamaie apoi puneti aluatul format in tava si deasupra puneti bananele taiate feliute si bucatele de ciocolata alba si puneti la cuptor pt. 30-40min , sau pana se rumeneste deasupra , fiecare isi cunoaste puterea cuptorului , mie mi-a copt mai repede cuptorul  ;
  • dupa ce o incercati cu scobitoarea si iese curata , este gata prajitura , o scoateti si o lasatoi la racit apoi o pudrati si portionati , dupa dorinta! Eu n-am mai apucat sa pun decat poza de la scosul din cuptor !
  •           Serviti prajiturica langa o ceasca de cafea sau cu lapte ! Delicioasa !
  •           POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...