vineri, 1 august 2014

MINI CROISANTE DELICIOASE




  •          Uitandu-ma la retete pe un site frantuzesc , am vazut aceste croisante minuscule , si m-a luat o pofta de pateurile mamei....Aceasta reteta mai schimba putin din simplul crenvusti  in aluat .
  •          Ingrediente:
  • 1 foaie de aluat de foietaj ;
  • 2 linguri ketchup de calitate ;
  • cascaval dat pe razatoarea mica (eu il cumpar deja razuit) ;
  • 4 cremvusti ;
  • 1 galbenus .
  •          Preparare:
  • etalam aluatul de foietaj (in franta este rotund de obicei ) , peste el intindeti lingurile de ketchup , branza rasa si apoi taiati aluatul ca la pizza sa obtineti 16 bucati , si cremvustii ii taiati in 4 pt a obtine 16 bucati ;
  • incingeti cuptorul la 180-200° ;
  • in tava cuptorului puneti hartie de copt ;
  • peste fiecare bucata de aluat , puneti o bucatica de cremvusti si rulati , apoi croasantele formate le puneti in tava , dupa ce le terminati pe toate , le ungeti cu galbenus(eu am uitat)  si le dati la cuptor pana se coc frumos , cca. 25-30min ;
  •          Serviti ca aperitiv !
  •          POFTA BUNA!
  • P.S. Am facut poza la ce a mai ramas ...

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...