marți, 5 august 2014

MAMALIGUTA SUPRIZA





  •        Cand ne era pofta sau cand ramaneau prin frigider bucati de afumaturi si de branza , daca nu facea pizza sau pateuri , mama facea aceasta mamaliga super gustoasa , care ne placea foarte mult ! Stiu ca e vara , stiu ca e cald si aceasta reteta este mult mai adaptata sezonului rece , dar asa mi-a venit o pofta.....
  •         Ingrediente:
  • afumaturi : carnati , sunculita , salamuri - cantitatea dorita ;
  • branza cata doriti ( puteti folosii cas , telemea , cascaval chiar si branza topita ) , eu am folosit cas de oaie si un cubulet de branza topita pt. decor  ;
  • oua idem cu mai sus ;
  • malai grisat ;
  • sare (atentie , daca afumaturile si branza sunt sarate  , numai folositi ) ;
  • ulei.
  •         Preparare:
  • intr-un tuci , puneti apa  si un praf de sare la fiert , pt mamaliga ; dupa ce fierbe puneti malai si faceti o mamaliga mai moale nu vartoasa si o tineti pe foc mic ;
  • intre timp taiati afumaturile bucatele si le colorati intr-o tigaie cu putin ulei , vor mai lasa si ele grasime , apoi le scoateti cu o paleta si le adaugati la maliga si amestecati ;
  • in aceeasi tigaie , puneti la prajit ouale , de consistenta , trebuie sa fie moi , apoi le adaugati la mamaliguta , amestecand se vor zdrobii si amesteca ;
  • adaugati si cateva linguri de ulei din tigaie , pt. a da gustul mai bun ;
  • branza o dati pe razatoare sau o zdrobiti cu furculita sau mainile si o adaugati si pe ea , amestecati si rasturnati mamaliga pe o farfurie ;
  •        Serviti imediat ! Rasturnata pe o farfurie ca o mamaliga normala si fiecare se serveste sau  in portii individuale cum am facut eu  ! Un deliciu !
  •        POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...