vineri, 25 iulie 2014

SALATA DE VARZA ROSIE LA BORCAN




  •            Imi plac foarte mult salatele si muraturile , dar cu salata nu prea am chef mereu sa o fac , asa ca imi fac rezerve pentru acele zile , in care numai o scot in bol si pun putin ulei peste ea . Este buna si peste iarna , mama asa o facea naturala , nu folosea ea prea mult conservant .
  •            Ingrediente:
  • 1 kg varza rosie ;
  • 1 lingura de zahar ;
  • 1 lingura de sare mare ( pt muraturi) ;
  • 100 ml otet .
  •            Preparare:
  • varza rosie o taiem fideluta si o depozitam intr-un recipient mai mare ;
  • dupa ce am terminat de taiat toata varza , punem peste ea sarea si zaharul si o framantam putin apoi adaugam otetul si amestecam apoi o lasam sa-si lase zeama cca.1h-2 ;
  • dupa ce observam ca si-a lasat zeama , incepem sa punem varza in borcane sterilizate , apasand bine , ca varza sa se taseze si sa nu prinda aer , pana umplem borcanele si deasupra verzei observam ca ramane putina zeama , o lasam acolo si apoi inchidem bine borcanele si le punem in camara , beci sau un loc racoros ;
  •           Servim cu  gratar , fripturi , tocanite , cartofi prajiti sau cartofii deliciosi de pe blog  , sau cu ce va face placere !
  •            POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...