miercuri, 18 iunie 2014

NUGGETS DE PUI STIL SNITEL



  •      Mancarea fast food , este gustoasa , dar nu prea sanatoasa (continutul nu prea coincide cu ce este scris la ingrediente) , asa ca m-am hotarat sa pregatesc acasa nuggets de pui in stil snitel . La nuggets se foloseste si pesmet dar noi nu ne omoram dupa el , asa ca nu am pus . La fast food , nuggets-ii sunt micuti , dar eu am ales sa ii fac precum snitelele , mai mari , de aceea spun stil snitel. 
  •       Ingrediente:
  • 500g carnee tocata de pui ;
  • 1 lingura faina ;
  • sare si piper dupa gust ;
  • 1 ou ;
  • mustar;
  • faina cat cuprinde;
  • sare;
  • pesmet optional;
  • ulei pt prajit.
  •        Preparare:
  • carnea tocata o amestecam bine cu sarea si piperul dupa gust si o lasam la marinat cam o ora fa frigider , apoi adaugam si lingura de faina si amestecam bine pana obtinem un aluat omogen ;
  • batem oul cu putin mustar si un praf de sare si apoi adaugam faina si amestecam bine , trebuie sa obtinem un aluat ca o smantana groasa ;
  • punem la incins o tigaie cu ulei ;
  • din acest aluat formam niste chiftele mai subtiri si mari (ce forma doriti , eu am vrut sa arate cat de cat a snitel) pe care le trecem prin faina si apoi prin aluatul de ou ( si aici daca va place pesmetul , dupa ce ati dat snitelul prin aluatul de ou , il dati apoi prin pesmet), apoi le punem la prajit pana se coloreaza frumos pe ambele parti , apoi le scotem pe o farfurie pe care am pus in prealabil servetele de bucatarie , pt a absoarbe excesul de ulei , si tot asa pana ce terminati toate snitelele ;
  •          Serviti alaturi de cartofi pai , piure , salata ....tot ce va place ! Sunt delicioase aceste snitele nuggets , i-au placut chiar si celui mai mofturos membru al familiei caruia nu-i prea place carnea !
  •          POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...