sâmbătă, 14 iunie 2014

ARDEI UMPLUTI ( CU SOS )




  •            Vara , pentru a nu petrece mult timp in bucatarie , schimbam sarmalele pe ardei ! 
  •            Ingrediente:
  • umputura de sarmale (cum va place , eu o folosesc mereu pe a mea de la reteta de sarmale de pe blog);
  • ardei micuti , eu am gasit intr-un sfarsit ca la noi la magazinul de turci);
  • ulei;
  • bulion;
  • 2 linguti de faina;
  •         Preparare:
  • dupa ce am pregatit umplutura , umplem ardeii si ii asezam frumos in oala , punem apa pana la 3/4 din arrdei ,putin ulei si o lingura de bulion si punem la fiert ;
  • dupa ce au fiert , intr-o tigaie , punem putin ulei la incins si lingurile de faina , amestecam bine si apoi turnam zeama ramasa de ardei , lasam sa fiarba pana se leaga , apoi turnam totul in oala cu ardeii ;
  •         Serviti cu sos , smantanica , painica proaspata si ardei iute ! Eu in poza am uitat sa pun sos.....
  •         POFTA BUNA!  

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...