marți, 1 iulie 2014

MANCARE DE FICATEI CU BACON




  •          Aceasta reteta este de pe blogul Lenei , ca de obicei , cand imi este pofta de ceva bun , pe blogul ei caut ! Mai schimb putin cate odata putin retetele sa fie exact pe gustul nostru ! Merci Lena , inca o reteta delicioasa !
  •         Ingrediente:
  • 500g ficatei de pui (eu am avut 750g) ;
  • 3 cepe , curatate spalate si taiate pestisori ;
  • 100ml ulei ;
  • 100 ml vin rosu (eu am avut alb);
  • sare si piper , si ce condimente va mai plac ;
  • 200g bacon , kaiser (taiate marunt , eu am folosit lardon );
  •         Preparare:
  • intr-o tigaie punem la incins uleiul si apoi ficateii , ii tinem pana isi schimba culoarea si se evapora apa lasata de ficatei apoi punem vinul si lasam putin la innabusit pana la evaporarea vinului ;
  • eu nu am mai lasat la colorat ficateii , asa trebuia , am pus si lardonul si ceapa impreuna (trebuiau pe rand , intai lardonul si apoi ceapa ) si le-am calit bine cu capac si apoi l-am ridicat , nu am uscat tare ficateii ca nu imi plac uscati ;
  •         Serviti cu mamaliguta si mujdei ! Sau cum spunea Lena , cu scrob si muraturi ! Sunt pur si simplu deliciosi !
  •        POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...