marți, 13 mai 2014

MAZARE CU PULPE DE PUI




  •                   Mazarea cu , carne de pui , este una din mancarurile mele preferate , dulceaga , cu carnea de pui frageda , din punctul meu de vedere , delicioasa !
  •                   Ingrediente:
  • 1 conserva de 850g mazare;
  • 2-3 pulpe de pui (eu am facut din 2 , nu prea sunt fan de carne in mancare , dar pt gust....);
  • 1 lingura mare bulion;
  • ardei gras si verde (cat va place , curatat spalat si taiat marunt);
  • 2 cepe , curatate spalate si taiate marunt;
  • ulei ;
  • sare si piper dupa gust;
  • marar si patrunjel (verde si dupa gust ,spalate bine si taiate marunt).
  •                  Preparare:
  • intr-o tigaie innalta , punem un filet de ulei la incins , apoi pulpele curatate, spalate bine si taiate bucati (eu tai pulpa in 3) , si le coloram frumos pe toate partile , apoi peste carne , punem la calit ceapa si ardeiul , si amestecam bine , cand ceapa devine transparenta adaugam mazarea , bulionul desfacut in apa (2 castronele), sarea , piperul , mararul si patrunjelul si punem la fiert ;
  • la fiert tinem in functie de cat de zemoasa sau scazuta vrem mazarea , mie imi place sa fie ceva in genul fasolii prajite asa k o fac putin mai scazuta , o tin mai mult la fiert;
  •                   Serviti cu salata sau cu acriturile ce va plac!
  •                   POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...