luni, 19 mai 2014

ALUAT RAPID DE PIZZA (PT 2 BUCATI)




  •          Acest aluat rapid de pizza , l-am gasit aici in franta , cand imi era pofta de pizza ,dar nu vroiam sa-mi bat capul cu un aluat care trebuie tinut mult la crescut , si apoi , cand facem pizza , crestea  foarte mult , am dat cautare la aluat rapid de pizza si am gasit aluatul visurilor mele , rapid si simplu !
  •           Ingrediente:
  • 250g faina de calitate;
  • 150 ml apa calduta;
  • 1 lingurita de sare;
  • 10g de drojdie uscata;
  • 3 linguri de ulei de masline.
  •            Preparare:
  • intr-un bol , cu o lingura de lemn , amestecam faina si sarea , apoi drojdia uscata  si turnam apa calduta , amestecam cca.1 min tot cu lingura de lemn , apoi punem cele3 linguri de ulei de masline si framantam cu mana pt cca.5min , o sa obtineti un aluat molicel dar nelipicios ;
  • il punem la crescut acoperit pt 30min ;
  • dupa acest timp , incalziti cuptorul la putere maxima timp de 10min , scoateti aluatul pe masa , il framantati 1 min, formati o bula pe care o taiati in 2 ;
  • fiecare bucata de aluat , o intindeti cu sucitorul si formati o foaie subtire pe care o puneti in tava de cuptor asternuta cu foaie de copt , apoi peste puneti ce va face placere , si coaceti pt cca.30min;
  •            Serviti o pizza delicioasa , cu aluat subtire , ca de pizza livrata acasa !
  •            POFTA BUNA!
  • P.S. Chiar si dupa cele 30min , o sa observati ca in aluat au mai ramas bilute de drojdie , este nomal , cand o coacem , dispar !

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...