marți, 15 aprilie 2014

TAIETEI DE CASA





  •          Cui nu-i plac taieteii cu lapte ? Sau ciorbele cu taietei ? Eu nu as da o ciorba cu taietei de casa pe un cu taietei cumparati ! Parol ! Mai in gluma , mai in serios , m-am gandit ca ar fii buna pe blog reteta de taietei de casa , asa ca am executat-o !
  •            Ingrediente:
  • faina alba de grau , punem intr-un castronel innalt ;
  • sare;
  • 1 ou.
  •             Preparare:
  • in castronelul innalt , peste faina , punem sarea , amestecam bine si apoi spargem oul si amestecam cu o furculita pana devine mai consistent aluatul , apoi cu mana ;
  • dupa ce este destul de consistent , rasturnam pe masa aluatul cu tot cu faina ce a mai ramas in bol si intindem cu sucitorul o foaie subtire ,pe care o taiem in 2 sau o lasam asa cum este , apoi o rulam si taiem taietei fini , pe care apoi ii punem pe un platou putin la uscat , si apoi ii folosim la ce ne trebuie !
  •             Eu ii folosesc la ciorbe , supe si taietei cu lapte ! Sunt deliciosi !
  •             POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...