miercuri, 23 aprilie 2014

MICI DIN CARNE DE PUI





  •              Ce poate fii mai delicios la gratar , decat niste mici buni ? Si mai ales daca mai sunt si putin dietetici , din carne de pui . Reteta originala , am gasit-o undeva pe net , dar sincera sa fiu cine si cum numai stiu , dar persoana respectiva o facea din carne de porc mai grasa . Am sa va impartasesc acum  reteta care am adoptat-o de cativa ani si care nu ma dezamageste niciodata ! 
  •               Ingrediente:
  • 1 kg de carne de pui tocata (eu dezosez si toc pulpe , fara piele);
  • 3 lingurite sare (dupa gust);
  • 1 lingurita bicarbonat;
  • 1 capatana de usturoi , o curatam si zdrobim;
  • cimbru uscat dupa gust ,eu pun o lingurita;
  • 2 linguri de boia dulce;
  • 1/2 lingurita de ienibahar macinat ;
  •  apa minerala.
  •              Preparare:
  • intr-un bol incapator cu capac, punem carnea tocata , sarea si bicarbonatul si amestecam bine , apoi punem capacul si dam la frigider cateva ore bune sau mai bine pana a doua zii;
  • dupa acest timp , punem in bol si restul ingredientelor si cate putina apa minerala si framantam bine aluatul ,  in functie de consistenta aluatului mai adaugati apa sau nu ;
  • gustati si mai rectificati daca trebuie cu arome , dar nu cu sare(eu am patit-o si am pus odata sare de 2 ori , ca nu mi se parea de ajuns de sarat ) , apoi dati la frigider pentru inca 24h , eu sincer asa fac si aromele intra bine in carne , apoi inainte de folosire o mai dati odata prin masina de tocat sau robot;
  •  dupa ce astat bine in frigider , pasta de mici o puteti folosii cand doriti , se poate si congela ;
  • pentru a forma micii , va ungeti o tava cu putin ulei , si puneti putin ulei intr-o farfurie pt a va unge mainile(sa nu se lipesca pasta de maini) , si formati micii pana terminati toata pasta de mici , apoi ii puneti pe gratarul incins si ii frigeti bine pe toate partile ;
  •                 Serviti cu mustar si painica proaspata ! Si de ce nu cu o bere rece!
  •                 POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...