marți, 22 aprilie 2014

RACITURA DIN PUI FERMIER





  •              De sarbatori , nelipsita de pe masa , este racitura ! De pui sau porc , cu gustu-i delicios de usturoi , este o nebunie pentru papilele gustative ! Eu o prefer pe cea de pui , pentru ca este mai usoara si mai dietetica !
  •             Ingrediente:
  • pulpele si aripile de la 2 pui fermier(de casa);
  • 3 morcovi mici , ii curatam si spalam;
  • 1 ceapa mare sau 2 mai mici , curatate si spalate ;
  • 1 lingura de sare sau delicat;
  • 1 frunza de dafin ;
  • 5-6 boabe de piper;
  • gelatina;
  •               Preparare:
  • in oala minune, punem carnea curatata si spalata bine si o acoperim  bine cu apa , apoi punem la fiert , scoatem bine spuma, apoi adaugam in oala : morcovul , ceapa , frunza de dafin , boabele de piper , punem capacul oalei si dupa ce incepe sa cante , dam focul la mic , si lasam la fiert 1h;
  • dupa acest timp, aprim focul si lasam putin oala pt a elibera toata presiunea , apoi o deschidem si incercam carnea , daca este fiarta cum ne place , o scoatem si o asezam in vasele dorite pt racituri , dak nu , o mai punem la fiert;
  • pt mine au fost de ajuns 60min , asa ca am asezat carnea in boluri si caserole , am ornat cu morcovel fiert si am lasat la racorit lichidul ;
  • dupa ce s-a racorit putin , am adugat usturoil zdrobit , si gelatina si am incalzit putin , am rectificat de sare, apoi am strecurat lichidul si am pus peste carne in recipiente ;
  • lasam la racit fara a le acoperii , apoi le acoperim cu capace(caserolele), si le dam la frigider pt cateva ore , ideal este sa stea pana a 2-a zii ;
  • eu nu o degresez , asa ca in poza o sa se vada ! eu o gasesc mai buna asa!
  •               Serviti cum va place ! 
  •               POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...