miercuri, 16 aprilie 2014

CIORBA DE AFUMATURA CU TAIETEI DE CASA





  •           Ciorba de afumatura cu taietei de casa , este buna , foarte buna ! Acrisoara , cu gustul de afumat si legume si verdeata ! Super buna !
  •            Ingrediente:
  • 500g scarita afumata , o spalam putin si apoi o taiem bucati mici ;
  • 1 ardei gras rosu , il curatam si spalam apoi il taiem marunt , si il punem intr-un bol;
  • 2 cepe , le curatam spalam si taiem marunt , apoi tup in bol la ardei ;
  • 1 morcov mare , il curatam spalam si taiem marunt , apoi si el in bol la legume ;
  • 1/2 de dovlecel , il curatam spalam si taiem marunt apoi si el in bol la legume ;
  • 3 frunze de telina , le spalam si taiem marunt apoi si ele cu legumele in bol;
  • leustean si patrunjel , spalate bine si apoi taiate marunt (eu am avut leustean la sare , asa k l-am clatit bine bine );
  • taietei de casa ;
  • un filet de ulei ;
  • bors ( bors magic in cazul meu).
  •            Preparare:
  • intr-o oala potrivit de incapatoare(nici prea mare nici prea mica , fiecare stie cantitatea de ciorba ce vrea sa o faca) , punem scarita taiata si apoi umplem bine oala , apoi punem la fiert , 1.30h , in acest timp , apa o sa mai scada ;
  • dupa ce a fiert bine , si poate a cazut de pe oase carnea , punem legumele si lasam fiert pana devin tandre;
  • dupa ce legumele au fiert , punem bulionul , dam in clocot si apoi punem taieteii in ploaie si mai fierbem putin apoi punem verdeata si acrim ciorba , si gata ! am terminat ! eu nu am mai adaugat sare , pt ca scarita mea a fost cam sarata si plus k leusteanul a fost de la sare ! voi faceti dupa gust !
  •              Serviti cu paine proaspata , smantanica si ardei iute ! sau cum va place ! este delicoasa !
  •              POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...