marți, 22 aprilie 2014

CARNE DE MIEL LA BAIT PENTRU GRATAR




  •               Hristos A Inviat! Nu pot sa spun ca mi-a placut carnea de miel din totdeauna la nebunie , dar acum o ador ! Fara prea multe grasimi , la gratar , un deliciu ! Si mai ales acum , cand am incercat reteta fratelui si a cumnatei mele , carora le multumesc din toata inima ! 
  •                Ingrediente:
  • 1,5kg pulpa de miel dezosata  si degresata (cand am cumparat-o pulpa mea a avut 2kg si , dar dupa ce am scos pielea si grasimea , apoi dupa ce am dezosat-o , produsul finit a avut 1,5kg);
  • 130ml vin alb (o canita);
  • 65ml apa minerala ;
  • 65ml ulei ;
  • 3 frunze de dafin , le maruntim;
  • 6 cuisoare , si pe astea le rupem in buktele mai mici;
  • 4 catei de usturoi , curatati si taiati feliute ;
  • 2,5 lingurite de boia dulce;
  • chili sau boia iute dupa gust
  • 1 lingurita de piper proaspat macinat;
  • sare ,
  • putin patrunjel verde spalat si taiat marunt;
  • cimbru dupa gust ;
  •                   Preparare:
  • dupa ce am dezosat si degresat pulpa de miel , o taiem felii subtiri pe care le crestam putin si apoi le batem cu ciocanul de snitetele pt a fragezii carnea ;
  • intr-un bol incapator punem toate ingredientele si amestecam bine , apoi ne pregatim o caserola de plastic cu capac ;
  • trecem fiecare felie de carne prin baitul format, apoi o asezam in caserola cu capac , astfel inkt sa nu ramana aer intre bucatile de carne si tot asa pana terminam carnea , dak va mai ramane bait , il turnati peste carne , apoi puneti capacul si dati la frigider cateva zile , intorcand carnea in fiecare zii , apoi folositi carnea la gratar ;
  •                   Va spun cu mana pe inima ca ceva mai bun din carne de miel nu am mai mancat ! Am servit gratarul cu maioneza de usturoi ! Delicios , carnea frageda de se topea in gura ! Foarte buna !
  •                    POFTA BUNA!
  • P.S.    Si o portie din aceasta bunatate de carne la gratar ! O ador !                                                                                    

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...