joi, 6 martie 2014

SNITEL DIN CARNE DE PORC, CU PIURE SI SALATA



                                   


  •      Rapid si delicios, pe placul tuturor de la mic la mare, snitelul ne alinta papilele gustative, in compania piureului si a salatei! sau a altor garnituri! Eu cand am nervi, fac snitele! le bat de numai stiu ce e cu ele!
  •      Ingredientele:
  • carne de porc macra (aici aveti de ales, ce va place);
  • sare;
  • oua (in functie de cata carne aveti);
  • mustar;
  • faina;
  • apa;
  • sare;
  • ulei pentru prajit, si pentru salata(eu folosesc de masline);
  • cartofi;
  • unt sau margarina;
  • lapte;
  • legume salata: rosii, castraveti, ceapa (si cu ce va mai place,eu asta am facut azi);
  •       Ne apucam de treaba:
  • carnea o taiem felii potrivit de groase, pe care le batem, si iar le batem, apoi presaram pe fiecare felie cate putina sare fina si apoi le rulam, si le asezam pe o farfurie, asta pana terminam toata carnea;
  • pregatim un bol in care punem ouale, mustarul, putina apa rece, delicatul, amestecam putin, apoi incepem sa punem faina si amestecam bine, acest amestec trebuie sa fie putin mai gros decat aluatul de clatite;
  • pregatim 2 tigai, wok-uri (sa terminam mai repede), in care punem uleiul la incins, si incepem sa punem la prajit cate 2 snitele, le prajim la foc potrivit pana se fac aurii , pana terminam carnea;
  • intre timp, curatam cartofii( fiecare isi stie masurile), apoi ii taiem marunt si apoi la fiert cu putina sare; dupa ce au fiert bine, scurgem apa, apoi punem peste cartofi putin unt, lapte si sare si zdrobim bine, si gata piureul;
  • intre timp, pregatim salata: taiem intre-un bol marunt rosiile, castravetele, ceapa, apoi punem sare si ulei de masline, si gata salata!
  •        Acum ca am terminat de gatit , pregatim masa! Puteti servi ca atare sau cu paine !
  •        POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...