marți, 25 martie 2014

SALATA DE VINETE





  •        La capitolul salate , cea de vinete este preferata mea ! Nu ma pot satura de ea , alturi de o bagheta proaspata  si rosii (cherry , normale), un deliciu!
  •        Ingrediente:
  • vinete coapte (eu le coc la cuptor);
  • ceapa;
  • 2 galbenusuri : unul fiert  si unul crud);
  • ulei;
  • sare.
  •           La treaba:
  • incepem cu maioneza : galbenusul fiert il maruntim bine(eu il trec prin strecuratoarea de ceai) si il punem intr_un bol incapator , apoi punem peste el galbenusul crud si amestecam putin cu lingura de lemn , apoi incepem sa punem ulei putin cate putin , amestecand incontinuu in aceeasi directie , pana ajungeti la cantitatea dorita de maioneza ;
  • vinetele coapte le maruntim prin bataie cu un cutit sau cu robotul , apoi le puneti peste maioneza;
  • ceapa o curatati si spalati , apoi o taiati marunt si o puneti in bol peste maioneza si vinete , asezonati de sare si amestecati bine ;
  •           Puteti servii imediat daca doriti , dar din punctul meu de vedere , gasesc mai bune vinetele dupa ce stau cateva ore la frigider , se amesteca gusturile si apoi este mai buna salata ! Serviti cu paine proaspata si rosii( normale , chery ) !
  •          POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...