duminică, 21 august 2016

DROB DE PUI



                 De sarbatori nu am mai avut timp sa postez reteta de drob , si tot am amanat , dar astazi mi-am facut timp sa postez si retetele de paste .
                 Ingrediente :
-6 oua fierte tari , curatate frumos ;
-10 oua crude (sau mai putin , 8 compozitie ,2 pentru uns );
- 300g ficatei de pui ;
-300g pipote de pui ;
-300g inimi de pui ;
-2 pulpe de pui ;
-1 legatura de marar proaspata , spalata si taiate marunt ;
-1 legatura de patrunjel proaspata , spalata si taiata marunt  ;
-2 cepe mari , curatate si spalate , apoi taiate marunt ;
-1 legatura de ceapa verde , spalata si taiata marunt ;
-1 legatura  usturoi  verde  , spalata si taiata marunt ;
-sare si piper ;
-ulei ;
                  Preparare :
-se pun la fiert organele de pui cu pulpele , se scoate spuma si apoi se fierb bine , si se lasa la racit ;
-dupa ce s-au racit bine , se scot oasele de la pulpe si pielea , apoi carnea se taie marunt , cat si restul organelor (mie asa imi place sa vad bucatele in drob , nu fac pateu sa le dau la robot sau masina de tocat ) ;
-intr-o tigaie punem ulei la incalzit si tragem ceapa la tigaie , apoi o lasam la racit , si apoi o punem in bolul cu maruntaiele ;
-intr-un bol incapator punem maruntaiele si carnea taiata , ceapa verde , usturoiul verde , patrunjelul si mararul , piperul si sarea dupa gust , si 8 oua crude , amestecam bine ;
-punem la incins cuptorul la 180 grade ;
-2 tavi de cozonac , le tapisam cu hartie de copt si turnam uniform si egal in ambele tavi umplutura  , si cate 3 oua fierte per tava  , le impingem frumos pentru a fii  acoperite de umplutura ;
-apoi fiecare drob , il ungem cu cate un ou batut , si apoi le punem la copt pentru cca 45 min , sau pana cand se coloreaza frumos si se simte un miros delicios in toata casa !!!!
                 Se lasa la racit , si se portioneaza cand se serveste ! Puteti servii cu piure si castraveti murati , sau de paste , alaturi de celelelte bunatati ce le faceti !
                 POFTA BUNA
                 P.S. De Paste nu am avut timp sa postez , am postat acum !

                

               

Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...