luni, 23 iunie 2014

MACAROANE CU BRANZA LA CUPTOR SAU BUDINCA




  •      Mama cand facea , ii spunea budinca . Eram foarte incantata cand facea pentru ca mi-a placut inca de mica aceasta bunatate , cand simteam mirosul de coptura cu branza si vanilie , un adevarat rasfat ! Imi place atat fierbinte cand o scot din cuptor , dar si rece din frigider ! Deci sunt fan declarat budinca!
  •      Ingrediente:
  • 300 melcisori ;
  • 550g branza sarata (eu cumpar de la magazinul de turci un fel de telemea la saramura, de aia folosesc);
  • 7 oua ;
  • zahar cat va place de dulce ;
  • 2 pliculete de zahar vanilat ;
  • 1/2 de esenta de vanilie ;
  • 100g margarina sau unt ;
  •      Preparare:
  • intr-o oala punem apa cu sare si dam in clocot , apoi punem melcisorii si ii fierbem bine sa fie moi nu al dente ;
  • intr-un castron , punem branza si o strivim bine cu o furculita , apoi adaugam zahar dupa gust , esenta de vanilie , zaharul vanilat si 5 oua , amestecam bine (daca vreti ca aceasta compozitie sa fie mai fina o pregatiti in blender , mie imi place asa cum o facea mama) ; 
  • dupa ce au fiert , ii rasturnam intr-o strecuratoare , si dupa ce s-a scurs bine apa ii rasturnam in oala in care i-am fiert si ii amestecam cu margarina , aceasta trebuie sa se topeasca frumos si sa imbrace bine melcisorii ;
  • peste melcisori adaugam branza preparata si amestecam bine ;
  • ne pregatim o tava , a mea a fost de yena (25-19-7) , eu am captusit-o fu folie de aluminiu , apoi am rasturnam compozitia si apoi am pus-o la cuptor la 200° cam 25min , apoi am pus pe deasupra cele 2 oua ramase batute bine si am tinut-o la cuptor pana am vazut ca e coapta bine pe deasupra , pana devine aurie ; 
  • dupa ce se coace , o scoateti din cuptor si o lasati putin la racorit si apoi o taiati ;
  •       Serviti atat calda cat si rece , daca vreti o pudrati , mie imi place asa simpla  !
  •       POFTA BUNA!   
  • P.S. Asta a fost budincuta mea !                                                                                                                          
                                                                                                                                             

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...