luni, 14 aprilie 2014

CROCHETE DIN CARNE DE PUI





  •        Pentru aniversari si sarbatori , crochetelele arata frumos pe farfurie si dispar rapid ! Aceasta este reteta mea pe care o fac mereu , si susanul deasupra este preluat de la restaurantul unde am lucrat (trebuia sa pun mai mult , dar am scapat mai multa faina , asta este , si asa au disparut rapid) !
  •        Ingrediente:
  • 500g carne tocata de pui (eu dezosez pulpe si le toc);
  • 2 cartofi , ii curatam, spalam si dam pe razatoarea mica , apoi ii scurgem de zeama plina de amidon!
  • 1 ou ;
  • sare si piper dupa gust ;
  • marar si patrunjel , spalate si taiate marunt, dupa gust;
  • usturoi , curatat si zdrobit , dupa gust ;
  • faina si susan ;
  • ulei pt prajit (baie de ulei).
  •            Preparare:
  • va pregatiti un platou cu faina si susanul ;
  • intr-un bol amestecam toate ingredientele , apoi formam crochetelele , cu mainile mereu cu ulei pe ele , pentru ca aluatul se lipeste si pt a face priza mai bine cu faina si susanul , dupa ce formati una cate una le puneti in platoul cu faina , cand platoul este plin va apucati de prajit , decvi in prealabil , incingeti uleiul ;
  • si asa pana terminati toata umplutura ;
  •              Sunt delicioase si rapide ! Si frumoase pe platou , eu trebuia sa pun mai mult susan , pe data viitoare !
  •                POFTA BUNA!

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...