marți, 18 martie 2014

CALCAN IN CRUSTA DE MALAI CU BROCOLI, OREZ THAI NATURE SI SOS OLANDEZ


     

  •          Vazand un reportaj pe PRO TV cu o crescatorie de calcani , si fiind pofticioasa , mi-am spus ca , atunci cand apare prima oferta accesibila la pret , il incerc , si a venit!
  •          Cel mai simplu l-am gatit , in crusta de malai! Am sa postez si alte retete de peste , dar asa imi pare cel mai simplu si gustos ! Alaturi de orez thai nature , broccoli si sos olandez , delicos !
  •          Ingrediente:
  • 1 calcan pentru 2 portii, daca este curatat de la pescaria magazinului , nu va ramane decat sa il spalati si sa il taiati in 2 pe lung ;
  • brocoli crud sau congelat ;
  • 1 pahar de orez thai ;
  • 1cutie de sos olandez (cand nu imi bat capul cu el il cumpar );
  • ulei pentru prajit;
  • malai grisat;
  • sare.
  •         Gata, la munca!
  • punem intr-un wok , tigaie , la incins uleiul;
  • peste calcanul taiat , punem putina sare , apoi il dam prin malai si il punem la prajit bine pana se aureste pe toate partile;
  • intre timp punem 2 oale cu apa cu sare la fiert , dupa ce incepe sa fiarba apa , in una punem brocoli si in cealalta orezul , brocoli il tinem pana intra simplu furculita in el sau poate va place mai crocant(dupa gust , eu l-am fiert cam mult de data asta , k si-a cam pirdut culoarea) apoi ii scurgem apa si il pastram la cald ; si orezul il tinem pana se fierbe bine(12 min) , apoi il rasturnam intr-o strecuratoare si il clatim cu apa rece , apoi il punem intr-o farfurie , bol;
  • sosul olandez il incalzim rapid la microunde sau intr-o craticioara mica;
  •         Acum ca este gata totul , nu ne ramane decat sa dresam farfuriile cu pestele , orezul , brocoli si sosul olandez! Serviti ca atare , sau cu paine!
  •         POFTA BUNA!
  •         P.S. Pentru toate legumele verzi , sa isi pastreze culoarea , le puneti la fiert in apa cu sare  apoi dupa ce au fiert , le scurgeti rapid si le rasturnati intr-un bol cu apa rece si cuburi de            gheata ,asa opriti gatirea si pastrati frumosul verde ! apoi le scurgeti si serviti !
  •         Asta a fost calcanul meu , gata curatat de la pescaria magazinului , inainte de al gati ,             vizulizare de pe ambele parti:
                 


Niciun comentariu:

Pasca fara aluat

                         De Sarbatorile Pascale ,  preferata mea din toate bunatatile pregatite , este Pasca .                       A...